Over mij

TON LINDEMAN

Als telg uit een slagersgeslacht van meerdere generaties is Ton Lindeman van oudsher professioneel bekend met de detailhandel in de vleessector. Na het ondernemerschap als Keurslager volgde in 1984 een internationale carrière als PR-manager bij Verstegen Specerijen in Rotterdam waarbij hij betrekkingen onderhield met relaties in de slagerijsector, foodindustrie, retail, horeca en foodservice. Aansluitend volgde in 1998 de functie van Hoofd PR & Communicatie bij de Koninklijke Nederlandse Slagersorganisatie (KNS), een brancheorganisatie voor destijds ruim 2.500 aangesloten slagersbedrijven in Nederland. Naast belangenbehartiging en het woordvoerderschap namens de KNS, was Ton Lindeman ook uitvoerend producent en begeleider van diverse delegatiereizen in binnen- en buitenland. Namens de KNS is hij tevens hoofdredacteur en columnist geweest van het magazine De Slager en haar rechtsvoorgangers. Tijdens diverse KNS-congressen en regionale events was Ton Lindeman presentator. Naast ghostwriter schreef hij tevens verschillende scripts van themaprogramma’s.

In 2013 volgde zijn betrokkenheid als PR-manager bij Artihove Group (Artihove / VRcards / Serious Game Media / Vidaa) in Bergschenhoek en belast met de externe contacten met zakelijke klanten. Sinds eind 2015 opererend als freelance PR & Sales-consultant van deze toonaangevende producent van onderscheidende en kunstzinnige (relatie)geschenken, virtual reality omgevingen, game concepten en zakelijke & feestelijke evenementen.

Sinds het voorjaar van 2016 is Ton Lindeman als ambassadeur tevens verbonden aan Van der Linde Interieur in Bleiswijk. Een freelancepositie gericht op de projectinrichting van o.a. kantoren en grootschalige inrichting van o.a. (recreatie)woningen. Ook hierbij ligt het zwaartepunt op het in verbinding brengen van de zakelijke markt met Van der Linde Interieur B.V. als bekende leverancier van meubelen, vloerbedekking en wanddecoratie.

Geïnteresseerd?

Neem contact op voor meer informatie.

Neem contact op